مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 08:152021-10-19سياسي

استاندار جدید آذربایجان شرقی و مجمع نمایندگان هم اندیشی کردند


رییس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس با اشاره به برگزاری نشست هم اندیشی با استاندار جدید گفت: در روزهای آینده نیز برای طرح مسائل مختلف استان دیداری با رییس جمهور داریم.

- ، محمدحسین فرهنگی در یک گفت و گوی خبری افزود: جلسه مجمع نمایندگان با استاندار جدید آذربایجان شرقی که در اولین روز پس از انتصاب سردار زین العابدین رضوی خرم برگزار شد، جلسه ای نسبتاً طولانی بود و اعضای مجمع به غیر از 2 نفر حضور داشتند، البته آن 2 نیز به دلیل گرفتاری هایی نتوانستند حضور یابند.

وی افزود: در این جلسه، نمایندگان مسائل مختلف استان را مطرح کردند و موضوعات متعددی به صورت مفصل مورد بحث و بررسی قرار گرفت؛ در مجموع چه از لحاظ زمانی که صرف شد و چه به لحاظ محتوا، جلسه در نوع خود بی سابقه بود.

فرهنگی تشریح کرد: بخشی از مسائل مطروحه در این جلسه مربوط به پروژه های مهم آذربایجان شرقی در حوزه های مختلف از جمله موضوع آب، بحران آبی تبریز با محوریت اجرای پروژه انتقال آب ارس و در اولویت بعدی پروژه های احیای دریاچه ارومیه بود.

نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، مسائل مدیریتی استان را دیگر موضوع مطروحه در این نشست خواند و افزود: نمایندگان ضمن تاکید بر لزوم شایسته سالاری، از بلاتکلیفی دستگاه ها گلایه کرده و خواستار تعیین تکلیف سریع مدیران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار جدید آذربایجان شرقی و مجمع نمایندگان هم اندیشی کردند

استاندار جدید آذربایجان شرقی و مجمع نمایندگان هم اندیشی کردند