مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 04:352021-10-19اجتماعي

احتمال وقوع سیلاب ناگهانی در گلستان/ به رودخانه ها نزدیک نشوید


با ورود سامانه بارشی به گلستان، شاهد بارش باران در استان خواهیم بود که با توجه به میزان بارش ها احتمال وقوع سیلاب دور از انتظار نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگفت: فعالیت سامانه بارشی در گلستان از شامگاه سه شنبه آغاز خواهد شد و اوج فعالیت آن در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه خواهد بود.

نوربخش داداشی افزود: از پیامدهای این سامانه بارش باران، رعدوبرق، کاهش 10 درجه ای دما، بارش برف در ارتفاعات، وزش باد شدید و پدیده مه است.

وی بیان کرد: در مدت فعالیت این سامانه آبگرفتگی معابر، اختلال در تردد جاده ای و کاهش دید به دلیل پدیده مه و طغیان رودخانه ها دور از انتظار نیست.

مدیر دفتر مطالعات پایه منابع آب شرکت آب منطقه ای گلستان هم گفت: با توجه به اخطاریه شماره 11 اداره کل هواشناسی در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه احتمال بالا آمدن سطح آب رودخانه ها و وقوع سیلاب در استان از روز سه شنبه 27 مهر ماه لغایت پایان هفته در استان وجود دارد.

حسین دهقان افزود: لذا طی این مدت به علت وقوع رگبارهای محلی و نقطه ای، احتمال وقوع سیلاب به ویژه در نواحی کوهستانی و کوهپایه ای استان، اختلال در تردد جاده ای، آبگرفتگی برخی معابر و افزایش رواناب و کاهش دید و پدیده مه وجود دارد.

وی از هم استانی ها خواست است در حاشیه رودخانه های دایمی و فصلی استان توقف نکرده و همچنان از نزدیک شدن به رودخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال وقوع سیلاب ناگهانی در گلستان/ به رودخانه ها نزدیک نشوید

احتمال وقوع سیلاب ناگهانی در گلستان/ به رودخانه ها نزدیک نشوید