مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 02:252021-10-18سياسي

برنامه های هفته وحدت با شعار ما امت رسول الله (ص) هستیم برگزار می شود


سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام از برگزاری ویژه برنامه های بزرگداشت هفته وحدت در مناطق مختلف استان خبر داد.

- برنامه های هفته وحدت با شعار " ما امت رسول الله (ص) هستیم " برگزار می شود ایسنا/ایلام سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام از برگزاری ویژه برنامه های بزرگداشت هفته وحدت در مناطق مختلف استان خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین علی چراغی پور در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: برنامه های این هفته با شعار محوری ما امت رسول الله (ص) هستیم در سطح مناطق مختلف این استان برگزار می شود .

وی ادامه داد: اتحاد ، رمز پیروزی و اقتدار امت اسلامی بوده که باید با تأسی از سیره و روش انسان ساز رسول اکرم (ص) همواره مستحکم و همیشگی بماند.

چراغی پور اختلاف افکنی بین شیعه و سنی را یکی از اساسی ترین توطئه استکبار علیه مسلمانان عنوان کرد و افزود: تنها راه نجات بشریت تمسک به سیره پیامبر خداست و امت اسلامی باید در مقابل آمریکا به عنوان شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی متحد شوند و در برابر زیاده خواهی های استکبار جهانی ایستادگی کنند.

وی برگزاری جشن های میلاد پیامبر در بقاع شاخص، نشست های بصیرتی و روشنگری با موضوع ایجاد فتنه و تفرقه بین مسلمانان توسط نظام استکباری ، مسابقات مختلف فرهنگی و هنری ، بهره گیری از ظرفیت برنامه آموزشی شاد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های هفته وحدت با شعار ما امت رسول الله (ص) هستیم برگزار می شود

برنامه های هفته وحدت با شعار ما امت رسول الله (ص) هستیم برگزار می شود