مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 23:302021-10-18ورزشي

آخرین قهرمانی 16 تیم لیگ برتری/ تلاش برای صفر شدن روزشمار ناکامی ها


در بین 16 تیم حاضر در لیگ برتر، برخی از تیم ها هرگز موفق به کسب جام های ارزشمند فوتبال ایران نشده اند و از آخرین قهرمانی تیم هایی مانند استقلال و سپاهان هم بیش از 1000 روز سپری شده است.

- در بین 16 تیم حاضر در لیگ برتر، برخی از تیم ها هرگز موفق به کسب جام های ارزشمند فوتبال ایران نشده اند و از آخرین قهرمانی تیم هایی مانند استقلال و سپاهان هم بیش از 1000 روز سپری شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فصل جدید فوتبال ایران از امروز (سه شنبه 27 مهر) آغاز می شود و 16 تیم لیگ برتری برای تصاحب عناوین مختلف به میدان می روند.

برخی از تیم های پرافتخار و ریشه دار فوتبال ایران عزم خود را برای کسب جام قهرمانی در این فصل و پایان بخشیدن به چند سال ناکامی انجام خواهند داد.

در سال هایی که پرسپولیس به جام قهرمانی لیگ برتر دست یافته، سایر تیم ها هم نیم نگاهی به دیگر عناوین لیگ مانند جام حذفی و یا سوپرجام داشته اند تا حداقل جامی به هواداران خود هدیه دهند.

در این بین برخی از تیم های ریشه دار از شهرهای مختلف کشور مانند نساجی، نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان که قدمت زیادی در فوتبال دارند، هرگز نتوانسته اند جام های قهرمانی لیگ برتر یا حذفی را بالای سر ببرند و همچنان در سودای لمس جام قهرمانی به سر می برند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین قهرمانی 16 تیم لیگ برتری/ تلاش برای صفر شدن روزشمار ناکامی ها

آخرین قهرمانی 16 تیم لیگ برتری/ تلاش برای صفر شدن روزشمار ناکامی ها