مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 17:352021-10-18سياسي

ملاقات بی تشریفات با رییس جمهور; بانویی که قاصد مردم سروستان شد


این سومین بار بود که آن بانوی مسن را می دیدم، بانویی که با وجود کهولت سن، خود را به شیراز رساند تا برای رساندن صدای مردم شهرش، با رییس جمهور ملاقات کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سروستان، این سومین دیدار من با بانوی مسن خوش صحبتی بود که در چشمانش رنج و سختی روزگار را می دیدم.

بانویی که برای مطالبه گری و گفتن حرفهایش به همه نمی شودها و امکان نداردها، کم محلی کرد و یک تنه سخنگویی مردمی از دیار سروستان شد.

مادری که دلسوزانه و با همه سختی ها، برای جوانان سروستان مادری کرد و رنج بیکاری و مشکلات جوانان این شهر را با رییس جمهور در میان گذاشت.

از دور صدایم زد به طرف صدا برگشتم.

چهره ای آشنا دیدم و به سمتش رفتم مچ دستم را سفت چسبید و گفت: آخر حرفم را به رییس جمهور زدم همان چیزهایی که سالها است می خواستم بگویم را گفتم و آرام شدم و حالا خیالم راحت است که هر کاری در توان داشتم، انجام دادم.

با تعجب گفتم: جدی؟ برایم تعریف کن که چه کار کردی و چه گفتی؟   اولین دفعه که او را دیدم وقتی بود که از بازار بر می گشت و سبزی و نان خریده بود در نزدیکی من ایستاد تا نفس تازه کند و راه بیفتد.

با تلفن حرف می زدم و از ساعت ورود وزیر به سروستان می پرسیدم با دست اشاره کردم کمک می خواهی؟  کمی مکث کرد، بعد از تمام شدن تلفنم پرسید: دخترم کدام وزیر می خواهد به سروستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملاقات بی تشریفات با رییس جمهور; بانویی که قاصد مردم سروستان شد

ملاقات بی تشریفات با رییس جمهور; بانویی که قاصد مردم سروستان شد