مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 15:052021-10-18اقتصادي

همه سازنده های مصنوعات طلا دارای کد شناسه هستند


رییس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر گفت: برای ساخت طلا و فروش آن باید استاندارد مشخصی رعایت شود بنابراین همه سازنده های مصنوعات طلا دارای کد شناسه و یا کد شناسایی استاندارد هستند.

- به نقل از اتاق اصناف تهران، ابراهیم محمدولی رییس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر با اعلام این خبر افزود: برای ساخت طلا و فروش آن باید استاندارد مشخصی رعایت شود.

این مسئولیت را رسته عیارسنجی این اتحادیه بر عهده دارد.

هر مصنوعی که ساخته و به فروش می رسد باید عیاری 750 یا بالاتر داشته باشد و هیچ فروشنده ای حق ندارد مصنوع طلا را با عیار پایین تر بفروشد؛ اما می تواند طبق قانون و اصول و قواعد تعریف شده آن مصنوع را از فروشنده خریداری کند.

رییس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر تهران تصریح کرد: تولیدکنندگانی که در شهرهایی همچون اصفهان، مشهد، تهران، زنجان، تبریز، مرکزی و … مشغول تولید هستند توسط اتحادیه های مربوطه و اداره استاندارد کد شناسایی دریافت و برروی مصنوع ساخته شده باید کد و عیار 750 را حک کنند وی ادامه داد: اداره استاندارد سالی یک یا دو بار و بازرسان اتحادیه طلا و جواهر هر ماه به طلاسازی ها و فروشندگان این مصنوعات مراجعه و پس از نمونه برداری از مصنوعات و تحویل رسید طبق وزن و دیگر مشخصات به تولیدکننده یا فروشنده، مص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه سازنده های مصنوعات طلا دارای کد شناسه هستند

همه سازنده های مصنوعات طلا دارای کد شناسه هستند