مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 14:002021-10-18دانش

ضرورت ساماندهی نیاز های پژوهشی و کاربردی از طریق سامانه ساجد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت علوم، محمد سعید سیف مدیرکل ارتباط با صنعت و جامعه وزارت علوم با اشاره به اینکه ساماندهی و تقویت ارتباط میان صنعت و دانشگاه، - مدیرکل ارتباط با صنعت و جامعه وزارت علوم بر ضرورت ساماندهی نیاز های پژوهشی و کاربردی از طریق سامانه ساجد تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت علوم، محمد سعید سیف مدیرکل ارتباط با صنعت و جامعه وزارت علوم با اشاره به اینکه ساماندهی و تقویت ارتباط میان صنعت و دانشگاه، یکی از رویکرد های اصلی کشور های پیشرفته و در حال توسعه است که می تواند منجر به توسعه اقتصادی شود، گفت: یکی از راه های بهبود ارتباط صنعت و دانشگاه ساماندهی نیاز ها و اولویت های پژوهشی صنایع و شرکت ها و همچنین آگاه کردن جامعه دانشگاهی از این نیاز ها است.

مدیر کل دفتر ارتباط با صنعت و جامعه وزارت علوم گفت: معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم اقدام به راه اندازی بخشی با عنوان نیاز های پژوهشی صنعتی و کاربردی در سامانه ارتباط جامعه و صنعت با دانشگاه (ساجد) نموده است.

وی افزود: بخش های دولتی و خصوصی، شرکت ها، صنایع بزرگ و کوچک، وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی می توانند برای ثبت نیاز های پژوهشی صنعتی و کاربردی خود به سامانه ساجد به نشانی https://sajed.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ساماندهی نیاز های پژوهشی و کاربردی از طریق سامانه ساجد

ضرورت ساماندهی نیاز های پژوهشی و کاربردی از طریق سامانه ساجد