مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 13:452021-10-18بين الملل

مشاهدات یک خبرنگار از افغانستان پس از طالبان


حامد هادیان خبرنگار ایرانی که قبل از جابجایی کامل حکومت افغانستان و استقرار طالبان به این کشور سفر کرده است، می گوید: اوضاع افغانستان برای مردم این کشور گنگ است و آینده روشنی را پیش روی خود نمی بینند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این خبرنگار ایرانی درباره مشاهدات خود از وضعیت این روزهای افغانستان می گوید: قبل از جابجایی حکومت، من علاقه زیادی داشتم که به افغانستان بروم و بعد از استقرار طالبان در حالی که راه های هوایی بسته بود و بسیاری از نخبگان و خبرنگاران داخلی و خارجی از افغانستان مهاجرت کرده بودند از راه زمینی به افغانستان رفتم.

او با بیان اینکه قبلا به سوریه و عراق هم سفر کرده است، می گوید: با خبرهایی که از رسانه ها می شنیدم احساس خطر نمی کردم و زمانی که از مرز رد شدم عکس ویزایم را منتشر کردم و چون تا آن زمان ویزای طالبان منتشر نشده بود شبکه های بین المللی و توییتر طالبان آن را نشان داد.

هادیان که در برنامه سلام تهران شبکه تهران حاضر شده بود، درباره اوضاع و احوال جدید مردم افغانستان می گوید: افعانستان به دلیل اینکه سالهای متوالی درگیر جنگ بوده اوضاع خوبی ندارد حکومت قبل سه ماه آخر به کارمندان حقوق نداده بود الان هم طالبان در حوزه اقتصادی و رفاه مردم مشکل دارند؛ اوضاع افغانستان برای مردم این کشور گنگ است و آینده روشنی را پیش روی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاهدات یک خبرنگار از افغانستان پس از طالبان

مشاهدات یک خبرنگار از افغانستان پس از طالبان