مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 09:552021-10-18سياسي

دیدار نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با مولوی عبدالحمید اسماعی زهی


آیت الله محامی نماینده مقام معظم رهبری در سیستان وبلوچستان در آستانه هفته وحدت ضمن حضور در محل مسجد مکی شهر زاهدان با مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی دیدار و گفت گو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، آیت الله مصطفی محامی نماینده مقام معظم رهبری در سیستان وبلوچستان ضمن حضور در محل مسجد مکی شهر زاهدان در دیدار شیخ سلمان حسینی ندوی از علما برجسته هندوستان و مدیر دارالعلوم ندوه العلما لکهنو و مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی امام جمعه مسجد مکی زاهدان اظهار داشت: شهر زاهدان از سالیان دور به عنوان پایتخت وحدت اسلامی در جمهوری اسلامی ایران شناخته شده و تعامل، پیوندها و رفت وآمدها در سطوح مختلف جامعه به خصوص در بین علما وجود دارد.

امام جمعه زاهدان افزود: همه مردم در جهت یک صدایی و همکاری فعال هستند و این ارتباطات تاثیرگذار بوده و باعث شده حرف همه مردم یکی باشد و چنین چیزی برای رشد علمی، فرهنگی و اقتصادی مردم تاثیرگذار بوده است.

آیت الله محامی بیان داشت: علمای سیستان وبلوچستان نیز در کنار سایر مسئولین دستگاه های اجرایی برای رشد و اعتلای استان تلاش کردند.

وی ادامه داد: سیستان وبلوچستان دارای مدارس علمیه و مساجد مختلفی از میان اهل سنت می باشد که باعث شده تا استان به لحاظ تربیت طلاب و علما خودکفا شود که هر کدام از اینها می تواند در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با مولوی عبدالحمید اسماعی زهی

دیدار نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با مولوی عبدالحمید اسماعی زهی