مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 06:352021-10-18سياسي

بحران زباله در حاشیه آرادکوه تهران


این زباله گردها پسماند را از تهران با وضعیتی عجیب به حاشیه می برند و عمدتا کسانی که در این مکان ها کار تفکیک زباله را انجام می دهند از اتباع هستند؛ - در حقیقت این افراد در کلونی های غیر بهداشتی با وضعیتی اسفناک در همان جا زندگی و کار می کنند.

یک عضو هیات رییسه شورای شهر تهران با اشاره به وجود سوله های غیربهداشتی تفکیک زباله با وضعیتی اسفناک در اطراف تهران بر لزوم به روز رسانی فرایندهای مربوط به پسماند در شهرداری تهران تاکید کرد.

جعفر بندی شربیانی در گفت وگو با ایسنا، در واکنش به گزارشی مبنی بر تشکیل اردوگاه کار کودکان در آرادکوه گفت: در حاشیه آرادکوه سوله هایی وجود دارد که در آن تفکیک زباله انجام می شود، به این ترتیب اگر این موضوع در خود آرادکوه هم نباشد در حاشیه آن وجود دارد.

وی افزود: این زباله گردها پسماند را از تهران با وضعیتی عجیب به حاشیه می برند و عمدتا کسانی که در این مکان ها کار تفکیک زباله را انجام می دهند از اتباع هستند؛ در حقیقت این افراد در کلونی های غیر بهداشتی با وضعیتی اسفناک در همان جا زندگی و کار می کنند.

وی در پاسخ به این سوال که پس از ورود شهرداری به موضوع زباله گردی کودکان و انتقال آنها به کارگاه های غیرمجاز تفکیک زباله، آیا شورا ورودی به موضوع خواهد داشت یا خیر؟ گفت: بی تردید باید این بحث و وضعیت موجود ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران زباله در حاشیه آرادکوه تهران

بحران زباله در حاشیه آرادکوه تهران