مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 06:302021-10-18سياسي

هنرمندان و شاعران از سرمایه های اجتماعی هر جامعه هستند


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با تاکید بر اینکه شهرستان بیجار مهد فرهنگ و هنر است، گفت: هنرمندان و شاعران از سرمایه های اجتماعی هر جامعه ای محسوب می شوند.

- ایسنا/کردستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با تاکید بر اینکه شهرستان بیجار مهد فرهنگ و هنر است، گفت: هنرمندان و شاعران از سرمایه های اجتماعی هر جامعه ای محسوب می شوند.

عبید رستمی صبح امروز (26مهر) در مراسم اختتامیه نهمین جشنواره شعر انتظار در سالن آمفی تئاتر مجتمع امیر نظام گروسی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته وحدت با اشاره به سخن مقام معظم رهبری در خصوص انتظار اظهار کرد: انتظار یعنی به وضع موجود قانع نباشیم و تلاش بیشتری برای ارتقاء وضعیت موجود انجام دهیم.

وی افزود: در تیر ماه سال جاری فراخوان نهمین جشنواره شعر انتظار برای عموم اطلاع رسانی شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: نهمین جشنواره شعر انتظار با حضور 9 استان کردستان، کرمانشاه، ایلام، همدان، لرستان، زنجان، آذربایجان شرقی و غربی و قزوین برگزار می شود.

رستمی ادامه داد: جشنواره در سه بخش کُردی، فارسی و ترکی برگزار شده است و با پایان یافتن مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره 99 اثر دریافت شده که 60 اثر فارسی، 23 اثر ترکی و 16 اثر کُردی است که توسط 3 داور آثار برگزیده انتخاب و امروز معرفی خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان و شاعران از سرمایه های اجتماعی هر جامعه هستند

هنرمندان و شاعران از سرمایه های اجتماعی هر جامعه هستند