مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 22:302021-10-17فرهنگي

ما که جلوی چشمتان هستیم!/لطفا کمی با ما مهربان تر باشید


محمد صالحیان، از تهیه کنندگان قدیمی تلویزیون مطالبه اش از رییس جدید سازمان صداوسیما را اینگونه بیان کرد: ما سال ها خاک سازمان را خوردیم اما دیده نمی شویم؛ - لطفا کمی با ما مهربان تر باشید.

تهیه کننده سریال هایی چون حرف تو حرف ، سلام تهران ، صفر درجه ، سه دونگ سه دونگ و میانبر در گفت وگویی با ایسنا درباره پیشنهادش به رییس جدید سازمان صداوسیما و اینکه برای برون رفت از مشکلات فعلی سازمان چه پیشنهادی دارد؟ گفت: گاهی اوقات وقتی چیزی می خواهیم، در خانه خودمان پیدایش نمی کنیم و سراغ خرید می رویم ولی بعدها پیداش می کنیم؛ این قصه حکایت امثال ما تهیه کنندگان قدیمی است که جلوی چشم هستیم اما دیده نمی شویم.

ما که از بدنه خود سازمان هستیم و 40 سال خاک صداوسیما را خوردیم، پس قطعا دلمان بیشتر برای منافع سازمان می سوزد؛ البته من مخالف فکرهای نو در تلویزیون نیستم ولی ما هم بیشتر خط قرمزها را بلدیم و هم باید و نبایدها را می دانیم.

از طرفی نبض مخاطب نیز در دستانمان است و می توانیم با کمترین توقع خیلی کارها انجام بدهیم.

بسیاری از قدیمی ها جذب پلتفرم ها شده اند صالحیان سپس با بیان اینکه تعامل با برنامه سازان و تهیه کنندگان قدیمی به جذب مخاطب کمک می کند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه دکتر پیمان جبلی، رییس جدید صداوسیما از همکاران سازمانی ماست و تجربه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ما که جلوی چشمتان هستیم!/لطفا کمی با ما مهربان تر باشید

ما که جلوی چشمتان هستیم!/لطفا کمی با ما مهربان تر باشید