مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 18:452021-10-17سياسي

پدرسن: بر سر گنجاندن 4 اصل در پیش نویس قانون اساسی سوریه توافق کردیم


سازمان ملل اعلام کرد که کمیته تدوین و بررسی قانون اساسی سوریه کار خود برای تهیه طرح پیش نویس اصلاح قانون اساسی این کشور را از روز دوشنبه آغاز می کند.

- سازمان ملل اعلام کرد که کمیته تدوین و بررسی قانون اساسی سوریه کار خود برای تهیه طرح پیش نویس اصلاح قانون اساسی این کشور را از روز دوشنبه آغاز می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گی یر پدرسن فرستاده ویژه سازمان ملل به سوریه روز یکشنبه در یک کنفرانس خبری در ژنو اعلام کرد که کمیته تدوین و بررسی قانون اساسی سوریه در نشستی که قرار است فردا در ژنو برگزار شود، عملا روی طرح پیش نویس اصلاح قانون اساسی سوریه تمرکز خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تاس، پدرسن توضیح داد که این کار بر اساس توافق بین دو رییس کمیسیون قانون اساسی صورت می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گی یر پدرسن فرستاده ویژه سازمان ملل به سوریه روز یکشنبه در یک کنفرانس خبری در ژنو اعلام کرد که کمیته تدوین و بررسی در نشستی که قرار است فردا (دوشنبه) در ژنو برگزار شود، عملا روی طرح پیش نویس اصلاح قانون اساسی سوریه تمرکز خواهد کرد.

پدرسن تأکید کرد که در جلسه فردا، گروه کوچکی از کمیته قانون اساسی سوریه کار تهیه و تدوین پیش نویس اصلاح قانون اساسی را آغاز خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدرسن: بر سر گنجاندن 4 اصل در پیش نویس قانون اساسی سوریه توافق کردیم

پدرسن: بر سر گنجاندن 4 اصل در پیش نویس قانون اساسی سوریه توافق کردیم