مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 14:302021-10-17بين الملل

حزب الله لبنان: به سمت جنگ داخلی نخواهیم رفت


رییس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان اعلام کرد که با ایجاد ثبات در لبنان مانع از تحقق هر ایده ای برای ایجاد فتنه داخلی در این کشور خواهد شد.

- رییس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان اعلام کرد که با ایجاد ثبات در لبنان مانع از تحقق هر ایده ای برای ایجاد فتنه داخلی در این کشور خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه النشره، محمد رعد، رییس فراکسیون وفاداری به مقاومت در سخنانی در واکنش به اتفاقات اخیر کشورش اظهار کرد: ما بر صلح مدنی در میان لبنانی ها تاکید داشتیم تا شاهد جنگ داخلی در نتیجه درگیری های فرقه ای میان گروه ها و تشکیلات مختلف نباشیم و منافع لبنان را در اولویت قرار دادیم و برای حفظ صلح مدنی و بستن راه در مقابل هرگونه ایده ایجاد فتنه داخلی با ایجاد ثبات در کشور در سال 2006 با جریان آزاد ملی که مسیحی است به تفاهماتی دست یافتیم.

وی گفت: مردم زمانی که با شعار مقابله با فساد در کشور به خیابان ها آمدند در مناطق الزلقا و جل الدیب شعار حزب الله تروریست است را سر دادند.

این افراد صهیونیست های نژادپرست در عرصه داخلی و مزدورانی از خارج هستند.

رعد افزود: حدود یک سال و نیم مانع از تشکیل دولت شدند و با محاصره به ویژه در موضوع بنزین و سوخت قصد به زانو درآوردن ما را داشتند و هنگامی که تصمیم به آوردن کشتی های حام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله لبنان: به سمت جنگ داخلی نخواهیم رفت

حزب الله لبنان: به سمت جنگ داخلی نخواهیم رفت