مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 12:502021-10-17اجتماعي

ادارات دولتی تخریب شده مناطق زلزله زده کوهرنگ حق تعطیل کردن خدمات را ندارد


استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به تخریب ساختمان های دولتی در شهرستان کوهرنگ بر اثر زلزله، گفت: نباید خدمات دهی به مردم به این بهانه تعطیل شود، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به تخریب ساختمان های دولتی در شهرستان کوهرنگ بر اثر زلزله، گفت: نباید خدمات دهی به مردم به این بهانه تعطیل شود، این ادارات می توانند در کانکس و چادر مستقر و خدمات موردنیاز را به مردم ارائه دهند.

اقبال عباسی 25 مهرماه در جلسه کارگروه ستاد بازسازی مناطق زلزله زده در شهرستان کوهرنگ با اشاره به اینکه در پی وقوع زلزله 5.

7 ریشتری در شهرستان کوهرنگ تعدادی از ساختمان های اداری تخریب و دچار خسارت شده اند، اظهار کرد: برای بازسازی و تعمیر این ساختمان ها نیازمند تخصیص اعتبار هستیم، اما تا زمانی که این اعتبار تخصیص داده شود، نباید خدمات دهی به مردم به این بهانه تعطیل شود، این ادارات می توانند در کانکس و چادر مستقر و خدمات موردنیاز را به مردم ارائه دهند.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: همچنین دستگاه های اجرایی که ساختمان های اداری آن ها بر اثر زلزله در شهرستان کوهرنگ دچار خسارت شده است، مراتب تخصیص اعتبار را از سلسله مراتب خود در مرکز پیگیری کنند و منتظر تخصیص اعتبارات بحران نباشند، زیرا امکان دارد این فرآیند طولانی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادارات دولتی تخریب شده مناطق زلزله زده کوهرنگ حق تعطیل کردن خدمات را ندارد

ادارات دولتی تخریب شده مناطق زلزله زده کوهرنگ حق تعطیل کردن خدمات را ندارد