مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 10:352021-10-17اجتماعي

شهرداری بناهای نیمه کاره را زودتر تعیین تکلیف کند


استاندار کرمانشاه بر لزوم بهبود وضعیت روشنایی معابر شهری برای ایجاد آرامش و امنیت مردم تأکید کرد و گفت: شهرداری نیز موظف است بناهای نیمه کاره و زمین های رها شده را سریعتر تعیین تکلیف کند.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه بر لزوم بهبود وضعیت روشنایی معابر شهری برای ایجاد آرامش و امنیت مردم تأکید کرد و گفت: شهرداری نیز موظف است بناهای نیمه کاره و زمین های رها شده را سریعتر تعیین تکلیف کند.

هوشنگ بازوند در جلسه کارگروه پیشگیری و مقابله با سرقت استان با تأکید برلزوم تعیین تکلیف زمین های رها شده و ساختمان های نیمه کاره در بافت شهری گفت: شهرداری باید هرچه سریعتر نسبت به احصاء اطلاعات و مشکلات ناشی از وجود این بناهای نیمه کاره اقدام و ضمن تذکر به مالکین، در اجرای قانون اهتمام داشته باشد.

وی با بیان اینکه این بناهای نیمه کاره و مخروبه ضمن ایجاد تصویری نامناسب از محیط شهری زمینه سرقت را نیز فراهم کرده است، افزود: قانون شهرداری ها در این خصوص بسیار جامع و کامل است و به صراحت وظایف شهرداری را در این خصوص تشریح کرده است.

بازوند به نقش روشنایی فضاهای عمومی شهری و معابر در احساس امنیت شهروندان اشاره داشت و گفت: امنیت اجتماعی، آرامش و آسودگی مردم برای همه ما اولویت دارد و نباید خاموشی معابر سبب عدم آرامش مردم و شهروندان شود و باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری بناهای نیمه کاره را زودتر تعیین تکلیف کند

شهرداری بناهای نیمه کاره را زودتر تعیین تکلیف کند