مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 10:302021-10-17اجتماعي

ورود توده هوای سرد به غرب و جنوب اصفهان در روزهای پایانی مهر


کارشناس مرکز هواشناسی استان اصفهان از کاهش 4 تا 6 درجه ای دمای هوای استان و ماندگاری توده هوای سرد به ویژه در مناطق کوهستانی تا ابتدای آبان خبر داد.

- با اشاره به روند کاهش محسوس دما در نیمه غرب و جنوب استان از روز سه شنبه، اظهار داشت: از پنجشنبه هفته جاری نیز هوای سایر نقاط استان سرد خواهد شد و دما در مناطق کوهستانی به کمتر از صفر درجه سانتیگراد خواهد رسید.

وی با بیان اینکه جوی به نسبت پایدار تا پایان هفته در سطح استان حاکم است، افزود: آسمان بسیاری از مناطق صاف تا قسمتی ابری و در نیمه غربی استان وزش باد شدید پیش بینی می شود ضمن اینکه د مناطق مستعد خیزش گردو خاک محلی و موقت دور از انتظار نیست.

کارشناس مرکز هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا در 24 ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، ادامه داد: دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم ترین ساعات امروز به 30 درجه سانتیگراد بالای صفر و در خنک ترین ساعات بامداد فردا به 11 درجه سانتیگراد بالای صفر می رسد.

آقایی اضافه کرد: کاشان با دمای 31 درجه سانتیگراد بالای صفر و بویین و میاندشت با دمای چهار درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرم ترین و خنک ترین نقاط استان تا فردا دوشنبه پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود توده هوای سرد به غرب و جنوب اصفهان در روزهای پایانی مهر

ورود توده هوای سرد به غرب و جنوب اصفهان در روزهای پایانی مهر