مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 20:052021-10-16دانش

قرار گرفتن 3 شهرستان لرستان در وضعیت نارنجی کرونایی


دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان از قرار گرفتن سه شهرستان بروجرد، پلدختر و خرم آباد در وضعیت نارنجی کرونایی خبر داد و گفت: - دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد: قرار گرفتن 3 شهرستان لرستان در وضعیت نارنجی کرونایی ایسنا/لرستان دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان از قرار گرفتن سه شهرستان بروجرد، پلدختر و خرم آباد در وضعیت نارنجی کرونایی خبر داد و گفت: بقیه شهرستان های استان در وضعیت زرد قرار دارند.

مریم کوشکی امروز 24 مهرماه، اظهار کرد: در حال حاضر سه شهرستان لرستان ازجمله بروجرد، پلدختر و خرم آباد در وضعیت نارنجی کرونایی هستند.

وی با بیان اینکه وضعیت شهرستان های ازنا، الیگودرز، چگنی، دلفان، دورود، رومشکان، سلسله و کوهدشت نیز زرد است، بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم تأکید کرد و افزود: روند واکسیناسیون کرونا مطلوب بوده و مردم باید همچنان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

کوشکی با بیان اینکه در شبانه روز گذشته با ابتلای 219 لرستانی به ویروس کرونا، آمار مبتلایان قطعی این ویروس در استان به 188 هزار و 49 نفر رسید، ادامه داد: همچنین در این مدت با فوت چهار بیمار کرونایی، آمار فوتی های استان هم به دو هزار و 552 نفر رسید این در حالی است که 529 بیمار کرونایی و مشکو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرار گرفتن 3 شهرستان لرستان در وضعیت نارنجی کرونایی

قرار گرفتن 3 شهرستان لرستان در وضعیت نارنجی کرونایی