مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 18:302021-10-16ورزشي

235 هزار مترمربع فضای ورزشی به استان یزد اضافه شد


مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد از افزوده شدن 235 هزار مترمربع فضای ورزشی به مجموعه فضاهای ورزشی استان یزد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر مورد علت عدم درخشش ورزشکاران یزدی در میادین آسیایی و بین المللی بیان کرد: در حال حاضر 10 ورزشکار یزدی در رشته های مختلف در بازی های آسیایی حضور یافته اند اما تلاش ما بهبود این شرایط است.

شریعتی تاکید کرد: اگر روی ورزش پایه کار شود، می توانیم به آینده ورزشکاران و درخشش آنها در میادین بین المللی خوش بین باشیم و این موضوع نیز مورد توجه قرار گرفته است.

58 پروژه نیمه تمام ورزشی در استان یزد وجود دارد معاون اداره کل ورزش و جوانان استان یزد نیز در این نشست از اجرا و بهره برداری 30 پروژه ورزشی از هفته تربیت بدنی سال گذشته تاکنون خبر داد و یادآور شد: 14 مورد از این فضاها بهره برداری شده و 16 مورد دیگر آماده بهره برداری است که به زودی در شهرستانهای تفت، بافق، اردکان و … بهره برداری می شود.

محمد شیخی با اشاره به وجود 58 پروژه نیمه تمام ورزشی در استان یزد ادامه داد: از حضور خیران و بخش خصوصی برای تکمیل این پروژه ها استقبال می کنیم.

وی در مورد ورزشگاه طلاییه به عنوان یکی از پروژه های نیمه کاره یزد نیز اظهار داشت: بیش از 100 میلیارد تومان فقط باید برای خرید انشعاب آب و برق و گاز هزینه شود که این امر تکمیل ورزشگاه را زمان بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

235 هزار مترمربع فضای ورزشی به استان یزد اضافه شد

235 هزار مترمربع فضای ورزشی به استان یزد اضافه شد