مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 17:452021-10-16بين الملل

تمایل شرکت های اتریشی برای حضور در بازار ایران


دبیرکل وزارت خارجه اتریش امروز در پنجمین دور گفتگوهای سیاسی ایران و اتریش از تمایل شرکت های اتریشی برای حضور در بازار ایران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، پنجمین دور گفتگوهای سیاسی جمهوری اسلامی ایران و اتریش امروز (شنبه) 24 مهر ماه به ریاست علی باقری معاون سیاسی افغانستان و همچنین تلاش های کشورمان برای کمک به کاهش مشکلات تصریح کرد: مردم یمن بیش از 6 سال است که تحت شدیدترین حملات نظامی قرار دارند و از بعد انسانی انتظار می رود برای توقف فجایع در حال انجام، کشورهایی اروپایی اقدام جدی کنند.

        معاون سیاسی وزیر امور خارجه با تأکید بر پایبندی کشورمان به تعهدات خود افزود: اروپا بعد از خروج آمریکا از برجام اگر چه از توافق خارج نشد، اما اقدام موثر و عملی در چارچوب تعهدات خود انجام نداد.

لاونسکی نیز با تأکید بر قدمت روابط ایران و اتریش خاطرنشان کرد: احترام و درک متقابل، اراده برای همکاری را نزد مردم دو کشور نهادینه ساخته است.

  * تمایل شرکت های اتریشی برای حضور در بازار ایران  دبیرکل وزارت امور خارجه اتریش نیز در این نشست ضمن اشاره به ظرفیت قابل توجه موجود در روابط اقتصادی دو کشور، تمایل شرکت های اتریشی برای حضور در بازار ایران را مورد تأکید قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمایل شرکت های اتریشی برای حضور در بازار ایران

تمایل شرکت های اتریشی برای حضور در بازار ایران