مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 17:152021-10-16بين الملل

مرگ 2 سرکرده جبهه النصره در حمله ارتش سوریه


ارتش سوریه امروز مواضع عناصر مسلح «جبهه النصره» در شهر «سرمدا» واقع در حومه ادلب را هدف حملات توپخانه ای و هوایی خود قرار داده است.

- ارتش سوریه امروز مواضع عناصر مسلح جبهه النصره در شهر سرمدا واقع در حومه ادلب را هدف حملات توپخانه ای و هوایی خود قرار داده است.

ارتش سوریه امروز مواضع عناصر مسلح جبهه النصره در شهر سرمدا واقع در حومه ادلب را هدف حملات توپخانه ای و هوایی خود قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ارتش سوریه با هماهنگی وهمکاری روسیه و در عملیاتی مشترک، مواضع گروه تروریستی هیئه تحریر الشام (جبهه النصره سابق) در شهر سرمدا واقع در شمال استان ادلب را گلوله باران کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالمیادین، دو سرکرده النصره هنگام حضورشان در داخل پایگاهی در شهر سرمدا و در حین بازدید از چند مقر جبهه النصره در شمال ادلب هدف حملات توپخانه ای قرار گرفته اند.

المیادین در ادامه گزارش داد که نیروی هوایی دو ارتش سوریه و روسیه نیز پایگاه های جبهه النصره در سرمدا را بمباران کردند و این بمباران طی هفت سال اخیر برای اولین بار صورت گرفته است.

پیشتر هم یگان توپخانه ای ارتش سوریه مواضع النصره را در سرمدا و در نزدیکی میدان باب الهوی هدف قرار داده بود که به کشته شدن چهار تروریست و زخمی شدن ده ها نفر منجر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ 2 سرکرده جبهه النصره در حمله ارتش سوریه

مرگ 2 سرکرده جبهه النصره در حمله ارتش سوریه