مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 09:552021-10-16اقتصادي

رییس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران: ارز 4200 تومانی کاغذ هیچ نظارتی نداشت


رییس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران گفت: ارز 4200 تومانی بدون نظارت بود و موجب شد از 380 هزار تن کاغذی که وارد شده بود تنها 15 هزار تن جذب صنعت نشر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، هومان حسن پور رییس اتحادیه ناشران و کتاب فروشان تهران در برنامه گفت وگوی فرهنگی رادیو گفت وگو در مورد مسائل و مشکلات کاغذ و مصرف آن در کشور گفت: ارز 4200 تومانی بدون نظارت بود و موجب شد از 380 هزار تن کاغذی که وارد شده بود تنها 15 هزار تن جذب صنعت نشر شود.

* توانستیم با 40 هزار تن کاغذی که وارد شد، 2 سال صنعت نشر را سرپا نگه داریم وی در مورد کاغذ فرهنگی افزود: از 380 هزار تن کاغذ مصرف سالانه داخل تنها 8 هزار تن آن مصرف نشر و مطبوعات است و ما توانستیم با 40 هزار تن کاغذی که وارد شد، 2 سال صنعت نشر را سرپا نگه داریم.

* دستور رهبر انقلاب برای استفاده از صندوق ذخیره ارزی برای خرید کاغذ  رییس اتحادیه ناشران و کتاب فروشان تهران با اشاره به موجودی کاغذ 4200 تومانی در کشور اظهار داشت: این کاغذها در صنعت نشر توزیع نمی شود؛ حساسیت صنعت کاغذ به جایی رسیده که حضرت آقا دستور به استفاده از صندوق ذخیره ارزی برای خرید کاغذ دادند، اما تاکنون چیزی به سرانجام نرسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران: ارز 4200 تومانی کاغذ هیچ نظارتی نداشت

رییس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران: ارز 4200 تومانی کاغذ هیچ نظارتی نداشت