مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 09:452021-10-16اقتصادي

تخصیص 164 میلیارد ریال اعتبار به اجرای طرح های آبخیزداری اردبیل در سال جاری


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: امسال بیش از 164 میلیارد ریال اعتبار از محل صندوق توسعه ملی به اجرای طرح های آبخیزداری و آبخوان داری استان اختصاص یافته است.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: امسال بیش از 164 میلیارد ریال اعتبار از محل صندوق توسعه ملی به اجرای طرح های آبخیزداری و آبخوان داری استان اختصاص یافته است.

محمود قلی زاده 24 مهرماه با اعلام این خبر افزود: تاکنون مطالعات آبخیزداری در سطح 45 هزار و 296 هکتار از مساحت عرصه های منابع طبیعی استان انجام شده و تا پایان سال از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی طرح های آبخیزداری در 37 نقطه استان اجرا می شود.

وی با بیان اینکه عملیات مکانیکی و بیومکانیکی طرح های آبخیزداری استان اردبیل 82 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، بیان کرد: در حال حاضر عملیات 28 حوزه آبخیز در سطح 12 هزار و 588 هکتار از اراضی استان در دست اجرا است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: 11 پروژه پیشران توسعه در حوزه آبخیزداری این استان با تأمین اعتبار لازم اجرا می شود.

قلی زاده افزود: پروژه های پیشران توسعه در حوزه آبخیز استان باهدف حفظ و پایداری آب، افزایش ذخیره آب در حوزه آبخیز، جلوگیری از فرسایش خاک، تأخیر در روان آب ها و جلوگیری از سیل و تخریب مرتع و پوشش گیاهی در اول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 164 میلیارد ریال اعتبار به اجرای طرح های آبخیزداری اردبیل در سال جاری

تخصیص 164 میلیارد ریال اعتبار به اجرای طرح های آبخیزداری اردبیل در سال جاری