مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 09:352021-10-16سياسي

افزایش 12 درصدی سرقت در زنجان


در نیمه نخست امسال سرقت در زنجان افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در جلسه پیشگیری از وقوع جرم استان زنجان اظهار کرد: صرف تشکیل جلسات شورای پیشگیری بدون داشتن  خروجی مثبت قابل توجیه و قبول نیست و خروجی جلسات باید آثار و نتایج مثبت داشته باشد.

رییس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه بر اساس گزارش مراجع انتظامی استان در برخی جرایم نسبت به مشابه سال گذشته با رشد مواجه هستیم که این افزایش نیازمند کار کارشناسی و اقدامات پیشگیرانه است، افزود: اقدامات کارشناسی باید طوری باشد که بدانیم، آیا اقدامات 6 ماهه سال جاری موثر بوده یا نبوده؟ یا ناشی از ترک فعل مسولان است که افزایش جرایم داشتیم.

وی اظهار داشت: نسخه خوب، عینی و واقعی برای اقدامات پیشگیرانه در حوزه سرقت امری ضروری است، اقدامات میدانی و عملی چاره کار است.

صادقی نیارکی با اشاره به اینکه در 6 ماهه نخست امسال در استان شاهد افزایش جرم سرقت هستیم، بیان کرد: بخشی از این افزایش در استان ناشی از عدم انجام وظایف مسئولین متولی و ترک فعل آشکار آنها در انجام اقدامات پیشگیرانه است که شورای پیشگیری استان باید این موارد و آسیب ها را بررسی و پیگیری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 12 درصدی سرقت در زنجان

افزایش 12 درصدی سرقت در زنجان