مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 08:452021-10-16اجتماعي

تخریب احتمالی مخازن شن و نمک برای گرم شدن توسط معتادان متجاهر


مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: زمان سردی هوا، معتادان متجاهر دست به هر کاری می زنند و ممکن است این مخازن را بسوزاند تا گرم شوند.

- مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: زمان سردی هوا، معتادان متجاهر دست به هر کاری می زنند و ممکن است این مخازن را بسوزاند تا گرم شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با شروع فصل سرما، احتمال یخ زدگی خیابان ها، بزرگراه ها، اتوبان ها و دیگر معابر قوت می گیرد.

چند سالی است شهرداری تهران جهت رفاه شهروندان، مخازن شن نمک را کنار معابر تعبیه می کند تا در صورت یخ زدگی بتوانند از آن استفاده کنند.

اصغر عطایی، مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران در این باره تاکید کرد: در مناطق شهرداری مخازن زردرنگ مخصوص شن در نقاطی تعبیه می کنند که برف گیر هستند یا با برودت هوا دچار یخ زدگی می شوند.

در صورت یخ زدگی موردی، شهروندان می توانند از کیسه های کوچک شن نمک موجود در این مخازن استفاده کنند.

او افزود: در حال حاضر مخازن شن نمک به تعداد نیاز مناطق تهیه شده است و در شهر جانمایی می شوند به جز معابری که به مخزن زردرنگ شن نیاز ندارند.

مناطق شهرداری از آبان ماه این مخازن را در تمام محلات شهر جانمایی می کنند که این تعداد در مناطق شمالی بیشتر است چرا که بارش برف و برودت هوا در این مناطق بیشتر از سایر مناطق است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب احتمالی مخازن شن و نمک برای گرم شدن توسط معتادان متجاهر

تخریب احتمالی مخازن شن و نمک برای گرم شدن توسط معتادان متجاهر