مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 08:452021-10-16بين الملل

سوال 14 دادستان کل آمریکا درباره اخبار جعلی واکسن از فیس بوک


دادستان های کل 14 ایالت آمریکا با ارسال نامه ای به مارک زاکربرگ از او پرسیده اند آیا حساب های کاربری انتشار دهنده اخبار جعلی واکسن های کووید19از اجرای قوانین پلتفرم مستثنی بوده اند یا خیر.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزار ی مهر به نقل از رویترز، این تحقیق در حالی مطرح شده که فرانسیس هوگن کارمند سابق فیس بوک، با اتکا به اسناد داخلی فاش کرد این شبکه اجتماعی سیستمی ایجاد کرده که به کاربران رده بالا اجازه می دهد قوانین را رعایت نکنند.

در این نامه که روز چهارشنبه هفته گذشته ارسال شده، 14 دادستان کل از گزارش های اخیر درباره فیس بوک اظهار نگرانی کرده اند.

طبق گزارش های مذکور فیس بوک فهرستی از اعضا را در اختیار دارد که با شیوه ای خاص با آنها برخورد می شود و آنها اجازه نقض قوانین را دارند.

اکنون دادستان های 14 ایالت می خواهند بدانند آیا 12 کاربر منتشر کننده اخبار جعلی درباره واکسیناسیون نیز در فهرست کاربران مجاز به نقض قوانین فیس بوک حضور دارند یا خیر.

طبق تحقیقات مرکز مقابله با نفرت دیجیتال فقط 12 کاربر بیش از دو سوم محتوای آنتی واکسیناسیون را در پلتفرم های اجتماعی منتشر می کنند.

در همین راستا آلکس برگوس سخنگوی فیس بوک با اشاره به بیانیه های پیشین این شرکت اعلام کرد بیش از 36 صفحه، گروه و حساب کاربری فیس بوکی و اینستاگرامی مرتبط با این 12 کاربر به دل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوال 14 دادستان کل آمریکا درباره اخبار جعلی واکسن از فیس بوک

سوال 14 دادستان کل آمریکا درباره اخبار جعلی واکسن از فیس بوک