مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 05:452021-10-16بين الملل

پیشنهاد غرامت آمریکا به خانواده افغان های کشته شده در حمله پهپادی


پنتاگون پیشنهاد کرده است تا به خانواده های قربانیان حمله پهپادی آمریکا در افغانستان غرامت پرداخت کرده و آنها را به آمریکا منتقل کند.

- پنتاگون پیشنهاد کرده است تا به خانواده های قربانیان حمله پهپادی آمریکا در افغانستان غرامت پرداخت کرده و آنها را به آمریکا منتقل کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد این پیشنهاد شامل پرداخت غرامت به این خانواده های 10 غیرنظامی کشته شده افغان در حمله پهپادی اوت سال جاری میلادی و همچنین انتقال اعضای این خانواده ها به آمریکا در صورت تمایل آنها به این کار می شود.

جان کربی، سخنگوی پنتاگون اعلام کرد، کالین کال ، معاون وزیر خارجه آمریکا در امور سیاست گذاری دفاعی در نشستی مجازی که روز جمعه با استیون کاون ، موسس و رییس سازمان بین المللی تغذیه و آموزش انجام داد، به این مساله اشاره کرد که این نهاد زماری احمدی را که در 29 اوت سال جاری میلادی در این حمله پهپادی کشته شد به خدمت گرفته بود.

کربی افزود، احمدی و دیگران که در این حمله پهپادی کشته شدند قربانیانی بیگناه بودند که تقصیری نداشتند و با داعش همکاری نداشته یا تهدیدی علیه نیروهای آمریکایی محسوب نمی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد غرامت آمریکا به خانواده افغان های کشته شده در حمله پهپادی

پیشنهاد غرامت آمریکا به خانواده افغان های کشته شده در حمله پهپادی