مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 05:352021-10-16اجتماعي

پاییز غبارآلود در راه کرمانشاه است؟


معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی محیط زیست استان کرمانشاه درباره احتمال غبارآلود بودن هوای کرمانشاه در پاییز امسال هشدار داد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی محیط زیست استان کرمانشاه درباره احتمال غبارآلود بودن هوای کرمانشاه در پاییز امسال هشدار داد.

فرشاد فتاحی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به پیش بینی ها مبنی بر کم بارش بودن پاییز امسال، اظهار کرد: این امر می تواند احتمال غبارآلود بودن هوا در فصل پاییز امسال را تشدید کند.

وی با بیان اینکه در استان کرمانشاه عمده آلودگی هوا ناشی از ریزگردها است، یادآور شد: تاکنون کانون ریزگرد فعالی در استان شناسایی نشده و ریزگردهایی که به سمت ما می آید از خارج مرزهای کشور و از سمت عراق، سوریه و شمال عربستان سعودی است.

معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی محیط زیست استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در فصل پاییز حرکت جبهه های هوا از سمت غرب و جنوب غربی به سمت شرق است، افزود: با این شرایط احتمال برخواستن ریزگردها و حرکت آنها به سمت منطقه ما در اثر تلاطم هوا وجود دارد.

به گفته فتاحی، به دلیل خشکسالی های کم سابقه ای که با آن مواجه بوده ایم، احتمالا چشمه های ریزگردها تقویت شده و می تواند توده های گرد و غبار را راهی منطقه ما کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاییز غبارآلود در راه کرمانشاه است؟

پاییز غبارآلود در راه کرمانشاه است؟