مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 22:002021-10-15اقتصادي

قانونی که زیر سوال برده می شود


رییس اتحادیه ناشران و کتاب فروشان تهران با اشاره به گرفتاری ناشران برای معافیت های مالیاتی می گوید: زمانی که معافیت مالیاتی را به «اسناد معتبر» محدود می کنید به این نحو است که به بهانه های مختلف این قانون زیر سوال برده می شود.

- رییس اتحادیه ناشران و کتاب فروشان تهران با اشاره به گرفتاری ناشران برای معافیت های مالیاتی می گوید: زمانی که معافیت مالیاتی را به اسناد معتبر محدود می کنید به این نحو است که به بهانه های مختلف این قانون زیر سوال برده می شود.

هومان حسن پور در گفت وگو با ایسنا درباره معافت مالیاتی ناشران و کتاب فروشان که به چالشی برای ناشران و کتابفروشان تبدیل شده است، اظهار کرد: اکثر ناشران با مشکلات مالیاتی با بهانه های مختلف گرفتار شده اند؛ اگر مبنا بر حمایت از ناشران و کتابفروشان بوده و قرار این بوده که دولت از نشر حمایت کند باید بپرسیم اصلا تمایل دارند که بخش خصوصی وارد این حوزه شود و یا حضورش تداوم داشته باشد؟ بدیهی است قانون گذار چنین تمایلی داشته و معافیت هایی گذاشته است.

بخش فرهنگی به ویژه کتاب بازده پایینی دارد، گاه با کمک دولتی برخی از مسائل فرهنگی انجام می شود و به دلیل کمبود نقدینگی در حوزه نشر، با طرح هایی مانند معافیت مالیاتی، افراد تشویق می شوند تا سرمایه اندک یا زیاد خود را به سمت نشر و تولید کتاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانونی که زیر سوال برده می شود

قانونی که زیر سوال برده می شود