مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 17:302021-10-15اقتصادي

پراید استاندارد نداشت/ پژو 405 نیز به همین دلیل باید از خط تولید خارج شود!


رییس سازمان استاندارد با اشاره به خودرو و خارج شدن پراید از استاندارد جهانی بیان کرد: ما استانداردها را در دو سال گذشته به استانداردهای 85 گانه اروپا ارتقاء دادیم.

- جی پلاس؛ رییس سازمان استاندارد گفت: پراید استاندارد نداشت و از خط تولید خارج شد، پژو 405 نیز به همین دلیل باید از خط تولید خارج شود.

غلامرضا شریعتی درباره وظایف این نهاد گفت: سازمان استاندارد چهار وظیفه اصلی دارد، از جمله این کارها، تدوین استانداردها، ارزیابی انطباق، تایید صلاحیت و اوزان و مقیاس هاست.

او درباره استاندارد لبنیات توضیح داد: همه کارخانه هایی که استاندار آن ها جدی است، موظف هستند در هر شیفت کاری خود مدیر کنترل و آزمایشگاه داشته باشد و باید بعد از هر شیفت تولید، چند نمونه آن تست شود.

در عین حال که ما کیفیت را تست می کنیم باید شرکت ها هم این کار را انجام دهند و این موضوع هیچ مسئولیتی از تولید کننده کم نمی کند.

شریعتی ادامه داد: ما بازرسی های دوره ای داریم و از خود کارخانه به طور تصادفی نمونه برمی داریم و آن را تست می کنیم و اعتباری هم داریم که در طول سال به ما ابلاغ می شود، یعنی در واقع ما کالا را از بازار خریداری و آن را تست می کنیم.

به گفته این مقام مسئول عمده کیفیت لبنیات خوب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پراید استاندارد نداشت/ پژو 405 نیز به همین دلیل باید از خط تولید خارج شود!

پراید استاندارد نداشت/ پژو 405 نیز به همین دلیل باید از خط تولید خارج شود!