مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 17:002021-10-15اقتصادي

مرکز تحقیقات سنگ ایران بدون هیچ توجیه منطقی در دولت قبل تعطیل شد


نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم راه اندازی مرکز تحقیقات سنگ ایران گفت: این مرکز تحقیقاتی در شهرستان محلات بدون هیچ توجیه منطقی در دولت قبل تعطیل شد.

- ، علیرضا سلیمی شامگاه جمعه در آیین اختتامیه نمایشگاه بین المللی سنگ محلات که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، با بیان اینکه محلات از توابع استان مرکزی قطب تولید سنگ تزیینی کشور است، اظهار کرد: متأسفانه زیرساخت های لازم برای صادرات در منطقه اقتصادی جنوب این استان وجود ندارد.

وی ادامه داد: برای راه اندازی مجموعه نمایشگاه بین المللی سنگ در نیم ور محلات تاکنون 500 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است، که توسعه و تکمیل امکانات این نمایشگاه به 2 هزار میلیارد ریال نیاز دارد.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فضای کنونی این نمایشگاه 9 هکتار است که 75 هزار متر مربع آن فضای باز و 15 هزار متر مربع مسقف است.

سلیمی اظهار کرد: میزان مشارکت شرکت های معدنی در نمایشگاه بین المللی سنگ محلات امسال در مقایسه با سال گذشته 40 درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: مرکز تحقیقات سنگ ایران در شهرستان محلات بدون هیچ توجیه منطقی در دولت قبل تعطیل شد که می طلبد با توجه به اهمیتی که کانون سنگ تزیینی در استان مرکزی دارد این مرکز مجدد راه اندازی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز تحقیقات سنگ ایران بدون هیچ توجیه منطقی در دولت قبل تعطیل شد

مرکز تحقیقات سنگ ایران بدون هیچ توجیه منطقی در دولت قبل تعطیل شد