مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 11:252021-10-15اجتماعي

یک قلاده گربه وحشی در شهرستان بجنورد زنده گیری شد


رییس اداره نظارت بر امور حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی از زنده گیری یک قلاده گربه وحشی در واحد پرورش شتر مرغ بخش حصار گرمخان خبر داد.

- و به نقل از روابط عمومی اداره کل محیط زیست خراسان شمالی، بهروز جعفری اظهار کرد: یک قلاده گربه وحشی در واحد پرورش شترمرغ بخش حصار گرمخان شهرستان بجنورد زنده گیری شد.

رییس اداره نظارت بر امور حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی ادامه داد: این گربه وحشی در چند روز گذشته با وارد شدن به محدوده واحد پرورش شترمرغ در بخش حصار گرمخان باعث تلف شدن چند قطعه جوجه شترمرغ شده بود که از طریق تله گذاری توسط اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بجنورد و کارشناسان حیات وحش، زنده گیری شد.

وی افزود: برای جلوگیری از بروز خسارات بعدی این گربه وحشی، حیوان به زیستگاه دیگری دورتر از زیستگاه فعلی منتقل و در یکی از مناطق تحت مدیریت استان رهاسازی خواهد شد.

جعفری بیان داشت: شش گونه گربه سان کوچک جثه در ایران زندگی می کنند که استان خراسان شمالی زیستگاه تمامی این گونه های زیباست.

رییس اداره نظارت بر امور حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی با تقدیر از همکاری مالک این واحد پرورش شترمرغ گفت: خوشبختانه مردم به اهمیت حفاظت محیط زیست واقف بوده و از خسارت و آسیب به حیوانات خودداری می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک قلاده گربه وحشی در شهرستان بجنورد زنده گیری شد

یک قلاده گربه وحشی در شهرستان بجنورد زنده گیری شد