مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 09:202021-10-13اجتماعي

آیین افتتاحیه جشنواره فرهنگی هنری «فردا» در قم برگزار شد


آیین افتتاحیه چهلمین دوره جشنواره فرهنگی هنری «فردا» امروز همزمان با روز بزرگداشت حافظ در سالن اجتماعات دبیرستان فرزانگان قم برگزار شد.

- آیین افتتاحیه جشنواره فرهنگی هنری فردا در قم برگزار شد ایسنا/قم آیین افتتاحیه چهلمین دوره جشنواره فرهنگی هنری فردا امروز همزمان با روز بزرگداشت حافظ در سالن اجتماعات دبیرستان فرزانگان قم برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیین افتتاحیه چهلمین دوره جشنواره فرهنگی هنری فردا با حضور مسئولانی از اداره کل آموزش و پرورش استان قم، روسای آموزش و پرورش نواحی و مناطق استان و جمعی از مدیران مدارس و معلمان و دانش آموزان برگزیده برگزار شد.

در این آیین، ناصر حمزه ای معاون پرورشی فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم در سخنانی اظهار کرد: همه ساحت های 6 گانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش می توانند تربیت انسان متعادل را تقویت کنند، اما ساحت های تربیت اعتقادی، عبادی و اخلاقی و تربیت زیبایی شناختی و هنری نسبت به هم بسیار نزدیک و در این زمینه اثرگذار هستند.

وی با اشاره به اینکه تربیت زیبایی شناختی و هنر کانال ورود به مباحث اخلاقی است، افزود: اگر بتوانیم از ظرفیت های اخلاقی در مسیر تربیت اجتماعی، بهره بگیریم، هیچگاه دچار آسیب نمی شویم و یقینا تقویت هنر در دانش آموزان، موجب ایجاد شخصیتی سالم و قوی برای آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین افتتاحیه جشنواره فرهنگی هنری «فردا» در قم برگزار شد

آیین افتتاحیه جشنواره فرهنگی هنری «فردا» در قم برگزار شد