مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 06:452021-10-13فرهنگي

معرفی داوران دوره بیست و یکم جایزه «شهید غنی پور»


دبیر جایزه ادبی شهید حبیب غنی پور ضمن اشاره به روند داوری ها، از پیشی گرفتن گروه کودک در بررسی ها خبرداد و در ادامه اسامی داوران دوره بیست و یکم را اعلام کرد.

- محمد ناصری دبیر جایزه ادبی شهید حبیب غنی پور در گفت وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس درباره دوره بیست و یکم این جایزه اظهار داشت: بررسی آثار در دوره بیست و یکم آغاز و آثار احصا شده اند.

وی در ادامه با بیان اینکه داوری برخی گروه ها جلوتر است و پیشرفت متاسفانه آقای بیژن قفقازی زاده که در دوره پیش (نوزده و بیستم) هم جزء داوران جایزه بودند را از دست دادیم از این رو ترکسیب داوران در دوره بیست و یکم عبارتند از: بخش کودک: ناصر نادری، محمدحسین حسینی و علی اصغر جعفریان بخش نوجوان: حبیب یوسف زاده، خسرو بابا خانی و محمد علی قربانی و بخش بزرگسال: ابراهیم زاهدی مطلق، مصطفی خرامان و گلعلی بابایی آثار را بررسی می کنند.

بر اساس این گزارش، جایزه ادبی حبیب غنی پور، یکی از آثار ماندگار زنده یاد امیرحسین فردی، پدر داستان انقلاب است که به منظور اعتلای ادبیات داستانی کشور از سوی شورای نویسندگان مسجد جوادالائمه (ع) از سال 1376 همه ساله برگزار می شود.

جلسات قصه نویسی شورای نویسندگان مسجد از سال 1358، در روزهای دوشنبه هر هفته، زیر نظر زنده یاد امیرحسین فردی برگزار می شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی داوران دوره بیست و یکم جایزه «شهید غنی پور»

معرفی داوران دوره بیست و یکم جایزه «شهید غنی پور»