مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 11:402021-10-10سياسي

روستاها کانون های ارزشمند تولید و ثروت آفرینی هستند


استاندار گیلان، روستاها را کانون های ارزشمند تولید و ثروت آفرینی خواند و گفت: نهایت تلاش و اهتمام خود را به منظور ارتقای بهره مندی روستاییان از خدمات رفاهی در حوزه های مختلف، - ایسنا/گیلان استاندار گیلان، روستاها را کانون های ارزشمند تولید و ثروت آفرینی خواند و گفت: نهایت تلاش و اهتمام خود را به منظور ارتقای بهره مندی روستاییان از خدمات رفاهی در حوزه های مختلف، به کار گیرید.

ارسلان زارع در مراسم روز ملی روستا و عشایر، روستا را بخش اصلی حیات تاریخی جامعه دانست و با بیان اینکه مدنیت از آبادی و روستا آغاز شده، اظهار کرد: فرهنگ، اقتصاد و تاریخ ایران را نمی توان فارغ از فهم درستی از جایگاه و نقش روستا، درک کرد.

وی با اشاره به اینکه شنیدن نام روستا قبل از هر چیز صفا، صمیمیت، تدین، عشق به تلاش، تولید و کار را به ذهن متبادر می کند، گفت: روستا همواره محور و بستر آفرینش فرهنگ در این مرز و بوم بوده و بیشتر بزرگان و مفاخر این کشور از روستاها برخاسته اند.

نماینده عالی دولت در گیلان به اهمیت و جایگاه روستاها به عنوان کانون های ارزشمند تولید، اشتغال و ثروت آفرینی اشاره و خاطرنشان کرد: نقش روستا در سیاست گذاری ها و برنامه ریزی های توسعه ملی طی سال های اخیر پررنگ تر جلوه کرده و می توان با تلاش بیشتر فاصله ها را تا نقطه شایسته، کمتر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستاها کانون های ارزشمند تولید و ثروت آفرینی هستند

روستاها کانون های ارزشمند تولید و ثروت آفرینی هستند