مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 11:102021-10-10سياسي

قانون تعرفه خدمات پرستاری سال آینده اجرا خواهد شد


عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، گفت: قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری سال 1401 اجرا خواهد شد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، برنامه تهران بیست ، با حضور سید جلیل میرمحمدی عضو کمیسیون بهداشت مجلس به بررسی مطالبات پرستاران از جمله عدم اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری پرداخت.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با اشاره به عدم اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری از طرف بیمه ها بیان کرد: قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری سال 86 مصوب شده اما هر سال علت عدم اجرایی شدن آن را بار مالی مطرح کردند، ظاهراً شورای عالی بیمه بار مالی نسبتاً بالایی مطرح کرده است که به این دلیل اجرایی نشده است.

وی اظهار داشت: شورای عالی بیمه چیزی حدود 7 هزار میلیارد تومان برای یک سال بار مالی تعیین کرده است که مبلغ خیلی زیادی است.

البته تمام اقدامات اداری اجرا شدن این قانون انجام شده است، حتی آیین نامه اجرایی آن توسط هیئت دولت تدوین و تصویب شده است، چندین جلسه در مجلس در رابطه با این موضوع بحث و بررسی شد و در آخر قرار شد این بار مالی را دولت تعیین کند که قابلیت اجرا دارد یا نه.

میرمحمدی افزود: متأسفانه به دلیل اینکه لایحه ای که دولت ارائه داده بود به مجلس برای کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400، بحث تعرفه های خدمات پرستاری دیده نشده بود امکان اجرای این قانون در سال 1400


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون تعرفه خدمات پرستاری سال آینده اجرا خواهد شد

قانون تعرفه خدمات پرستاری سال آینده اجرا خواهد شد