مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 10:152021-10-10پزشكي

افسردگی از علل اصلی بار بیماریها در جهان / آغاز اختلالات روان از سنین نوجوانی


مدیرکل دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت، افسردگی را از علل اصلی بار بیماریها در جهان خواند و گفت: اختلالات روانی در سنین نوجوانی آغاز می شود و این بسیار اهمیت دارد.

- مدیرکل دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت، افسردگی را از علل اصلی بار بیماریها در جهان خواند و گفت: اختلالات روانی در سنین نوجوانی آغاز می شود و این بسیار اهمیت دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر احمد حاجبی در نشست خبری وزارت بهداشت که به مناسبت هفته سلامت روان به صورت ویدیوکنفرانسی برگزار شد، گفت: امروز 18 مهر ماه مصادف با روز جهانی سلامت روان است و در کشور ما روز جهانی سلامت روان، آغاز هفته سلامت روان را در بردارد.

سالهاست که در کشور در این هفته فعالیت های مضاعفی را انجام می دهیم.

افسردگی از علل اصلی بار بیماریها در جهان وی افزود: آمارهای جهانی نشان می دهد که در حال حاضر تقریبا نزدیک به یک میلیارد نفر در دنیا از اختلال روانی رنج می برند.

اکنون افسردگی به عنوان یکی از علل اصلی بار بیماری ها در جهان مطرح است و سهم عمده ای را از بار بیماری ها به خودش اختصاص داده است.

آغاز اختلالات روان از سنین نوجوانی حاجبی ادامه داد: در سطح جهان از هر هفت کودک و نوجوان سنین 10 تا 19 سال یک نفر دچار اختلال روانی است که معمولا نیمی از این اختلالات در سن 14 سالگی آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افسردگی از علل اصلی بار بیماریها در جهان / آغاز اختلالات روان از سنین نوجوانی

افسردگی از علل اصلی بار بیماریها در جهان / آغاز اختلالات روان از سنین نوجوانی