مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 19:252021-09-28اجتماعي

اختصاص قطار فوق العاده خرمشهر به تهران برای بازگشت زائران


معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت راه آهن از اختصاص قطار فوق العاده خرمشهر به تهران برای بازگشت زائران اربعین حسینی به شهرهای خود خبر داد.

- ، سعید رسولی شامگاه عصر امروز سه شنبه ضمن بازدید از پایانه مسافربری راه آهن خرمشهر و ایستگاه نقطه صفر مرزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با دستور وزیر راه و شهرسازی، همه امکانات این وزارتخانه به جز بخش غیردولتی برای بازگشت زائران از سفر عتبات عالیات بسیج شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت راه و آهن کشور افزود: نیروهای مجموعه وزارت راه امروز در تمامی مرزهایی که تردد صورت می گیرد از جمله مرز هوایی بسیج شده و امکانات را برای سهولت تردد زوار ابا عبدالله الحسین (ع) فراهم کردند.

وی به استقرار یک رام قطار در مرز شلمچه اشاره کرد و گفت: شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران از شب گذشته برای جابه جایی زائران از مرز شلمچه تا خرمشهر و از خرمشهر تا اهواز قطارهایی را به صورت رایگان مستقر کرده است.

رسولی اضافه کرد: همچنین برای جابه جایی مسافران از خرمشهر به مقصد تهران قطار فوق العاده تعیین شده که اولین حرکت آن ساعاتی پیش بود و حرکت دوم این قطار تا چند ساعت دیگر انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص قطار فوق العاده خرمشهر به تهران برای بازگشت زائران

اختصاص قطار فوق العاده خرمشهر به تهران برای بازگشت زائران