مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 19:152021-09-28سياسي

کانون تخصصی وعاظ و خطبای خوزستان افتتاح شد


مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: در آستانه ایام اربعین اباعبدالله الحسین علیه السلام و آغاز دهه آخر ماه صفر، کانون تخصصی وعاظ و خطبای این استان افتتاح شد.

- ، حجت الاسلام محمدمهدی نبی زاده سه شنبه شب در مراسم آغاز به کار کانون تخصصی وعاظ و خطبای خوزستان اظهار کرد: با توجه به ضرورت ساماندهی و ارتقای شبکه وعاظ، خطبا و سخنرانان استان خوزستان نسبت به تأسیس کانون وعاظ و خطبای استان اقدام شد.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف اصلی و مأموریت های ویژه اداره کل تبلیغات اسلامی، ساماندهی حوزه تبلیغ و توجه به مسائل تبلیغی جامعه است، افزود: این کانون به شکل تخصصی، موضوعات مربوط به وعاظ و خطبا را دنبال خواهد کرد و توسط حجت الاسلام احمدیان از روحانیون علاقه مند و توانمند در این حوزه و از وعاظ و خطبای جوان استان خوزستان اداره خواهد شد.

حجت الاسلام نبی زاده با اشاره به محتوای فعالیت های کانون وعاظ و خطبای این استان تصریح کرد: از جمله اقداماتی که در این کانون مورد توجه و پیگیری قرار خواهد گرفت می توان به موضوعات مربوط به وعاظ از حیث در اختیار قرار دادن محتواهای تبلیغی، توجه به نیازهای مادی و معنوی خطبا و در نهایت شبکه سازی و ارتقای خطبا به خصوص خطبای جوان اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون تخصصی وعاظ و خطبای خوزستان افتتاح شد

کانون تخصصی وعاظ و خطبای خوزستان افتتاح شد