مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 15:302021-09-28بين الملل

انتقاد نوجوان سوئدی از 30 سال وعده های پوچ برای حل بحران اقلیمی


اما چند سال بعد از انعقاد توافق پاریس، کشورهای امضاکننده این توافق هنوز در زمینه نحوه عملکرد آن به اتفاق نظری دست نیافته اند.

- اما چند سال بعد از انعقاد توافق پاریس، کشورهای امضاکننده این توافق هنوز در زمینه نحوه عملکرد آن به اتفاق نظری دست نیافته اند.

گرتا تانبرگ دختر نوجوان سوئدی فعال در حوزه زیست محیطی روز سه شنبه در افتتاحیه اجلاس آب و هوایی جوانان در میلان ، رهبران جهان را بخاطر 30 سال تکرار وعده های پوچ برای حل بحران اقلیمی به باد انتقاد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، وی که چند هفته قبل از برگزاری بیست و ششمین نشست آب و هوایی سازمان ملل در گلاسکو سخن می گفت، دولت ها را به تبریک گویی بی شرمانه به خود به خاطر وعده های ناکافی برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و قول به تامین مالی آن متهم کرد.

این جوان 18 ساله در اجلاس Youth4Climate میلان، شکاف بین حرف و عمل را به رهبران جهان گوشزد کرد و گفت: آنچه از به اصطلاح رهبران مان می شنویم، حرف است و حرف که عالی به نظر می رسد اما تاکنون به هیچ اقدامی منتهی نشده است.

وی افزود: امیدها و رویاهای ما در کلمات و وعده های توخالی آنها غرق شده است.

در اجلاس سه روزه میلان، حدود 400 فعال جوان از 200 کشور گردهم آمدند و قرار است بیانیه مشترکی را به نشست وزیران در پایان هفته ارائه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد نوجوان سوئدی از 30 سال وعده های پوچ برای حل بحران اقلیمی

انتقاد نوجوان سوئدی از 30 سال وعده های پوچ برای حل بحران اقلیمی