مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 14:252021-09-28فناوري

رفع اختلال اینترنت در شهرستان رباط کریم/ تعداد دکل ها باید اضافه شود


اختلال ایجاد شده در اپراتورهای همراه اول و ایرانسل که در سطح شهرستان و فرودگاه امام خمینی (ره) ایجاد شده بود، - علیرضا حیدری رییس اداره مخابرات شهرستان رباط کریم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس با تأیید خبر اختلال همراه اول و ایرانسل که از بامداد امروز در رباط کریم و پرند پیش آمده بود اظهار کرد: این اختلال بین حسن آباد و فرودگاه امام خمینی (ره) ایجاد شده بود که ساعاتی پیش اختلال پیش آمده رفع شد.

حیدری اختلال در شبکه همراه و ایرانسل را خرابکاری یا عامل انسانی برشمرد و گفت: علت خرابکاری توسط اپراتورها باید تشخیص و اعلام شود که تاکنون هیچ یک از اپراتورها علت اختلال را اعلام نکرده اند.

وی قطعی و اختلال های هفته گذشته در شهرستان رباط کریم را عامل انسانی نامید و خاطرنشان کرد: در زیر پل رودخانه شادچای افراد معتاد برای گرم شدن، آتش روشن می کردند که این گرم شدن موجب از بین رفتن تجهیزات و اختلال در اینترنت می شده که این مشکل خوشبختانه با حفاری داخل پل حل شده است.

رییس اداره مخابرات رباط کریم در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در مورد مشکلات قطعی اینترنت مخابرات و همراه اول و ایرانسل با توجه به بازگشایی مدارس و دانشگاه ها و اختلال در آموزش گفت: برای حل این مشکل باید در سطح شهرستان باید به تعداد دکل ها افزود که با توجه به فضای شهری رباط ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع اختلال اینترنت در شهرستان رباط کریم/ تعداد دکل ها باید اضافه شود

رفع اختلال اینترنت در شهرستان رباط کریم/ تعداد دکل ها باید اضافه شود