مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 12:402021-09-28اجتماعي

بارش شدید باران در برخی نقاط کشور


از بعدازظهر پنج شنبه (8 مهرماه) تا بعدازظهر جمعه ( 9 مهرماه) وزش باد شدید، افزایش ارتفاع موج بین 2 تا 2.

5 متر و بارش باران شدید برای غرب دریای خزر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، سازمان هواشناسی نسبت به بارش شدید باران در مناطق شمالی و مرکزی کشور، افزایش ارتفاع موج تا 4 متر در دریای عمان و تا 2.

5 متر در دریای خزر هشدار داد.

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی رنگ با اشاره به تشدید فعالیت سامانه بارشی آورده است: بارش شدید باران و وزش باد شدید موقتی فردا (7 مهرماه) برای شمال گیلان و پنج شنبه و جمعه (8 و 9 مهرماه) برای مناطق شمالی و مرکزی و گیلان پیش بینی می شود.

در این شرایط جوی بالا آمدن سطح آب رودخانه ها، آبگرفتگی معابر، سیلاب و طغیان رودخانه ها و مسیل ها، لغزندگی و کاهش دید در جاده ها دور از انتظار نیست بنابراین سازمان هواشناسی نسبت به پرهیز از توقف، تردد و چرای دام در کنار رودخانه ها و مسیل ها، پرهیز از صعود به ارتفاعات، احتیاط در تردد در جاده ها، بازگشایی دهانه پل ها و آبروها، استحکام بخشی به سازه های موقتی و ضعیف همچون گلخانه ها، تابلوهای تبلیغاتی و غیره توصیه می کند.

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی رنگ دیگری آورده است: از عصر جمعه (9 مهرماه) تا اواخر وقت یک شنبه (11 مهرماه) افزایش ارتفاع موج به 3 تا 4 متر، وزش باد شدید یعنی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش شدید باران در برخی نقاط کشور

بارش شدید باران در برخی نقاط کشور