مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 12:252021-09-28سياسي

برگزاری شب خاطره ویژه دفاع مقدس/روایت چریک قشقایی از کوچ ستارگان


معاون فرهنگی هنری حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس از برگزاری شب خاطره تخصصی عشایر فارس با عنوان «کوچ ستارگان» برای نخستین بار توسط این نهاد خبر داد.

- ایسنا/فارس معاون فرهنگی هنری حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس از برگزاری شب خاطره تخصصی عشایر فارس با عنوان کوچ ستارگان برای نخستین بار توسط این نهاد خبر داد.

عبدالرضا قیصری سه شنبه 6 مهر به خبرنگاران گفت: شب خاطره عشایر فارس با محوریت ایل دلاور قشقایی تدارک دیده شده و طی آن علاوه بر خاطره گویی جمعی از عشایر دلاور فارس، از تازه ترین اثر پایداری رونمایی می شود.

وی افزود: این اثر چریک قشقایی نام دارد و شامل مجموعه خاطرات محمد حسین پرنیا از رزمندگان عشایر فاس است که به کوشش مجید ایزدی نویسنده پرکار و موفق حوزه دفاع مقدس فارس تالیف شده است.

معاون فرهنگی هنری حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس ادامه داد: این کتاب در دفتر مطالعات فرهنگ و ادبیات پایداری حوزه هنری فارس تولید شده و اخیرا توسط نشر پرتو رخشید منتشر شده است.

او گفت: در این مراسم که با رعایت شیوه نامه و موازین بهداشتی برگزار می شود، سرهنگ صادقی (فرمانده اسبق سپاه عشایر فارس)، سرهنگ حسین کریمیان (رزمنده عشایر) و محمد حسین پرنیا (راوی کتاب چریک قشقایی) به ذکر خاطره خواهند پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری شب خاطره ویژه دفاع مقدس/روایت چریک قشقایی از کوچ ستارگان

برگزاری شب خاطره ویژه دفاع مقدس/روایت چریک قشقایی از کوچ ستارگان