مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 12:152021-09-28اجتماعي

پیش بینی 400 دستگاه اتوبوس برای جابه جایی زائران در شلمچه و چذابه


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از پیش بینی استقرار 400 دستگاه اتوبوس به منظور جابه جایی زائران اربعین حسینی در مرزهای شلمچه و چذابه خبر داد.

- غلامعباس بهرامی نیا در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: باتوجه به اینکه مرزهای زمینی ایران برای بازگشت زائران اربعین باز هستند، تمهیداتی برای جابه جایی مسافران در ایام بازگشت از عراق در مرزهای شلمچه و چذابه اندیشیده شده است.

وی افزود: در این زمینه برای جابه جایی مسافران از مرزها، هماهنگی لازم با استان های همجوار برای اعزام 400 دستگاه اتوبوس به مرزهای شلمچه و چذابه در استان خوزستان انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان تصریح کرد: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته، قرار است 300 دستگاه اتوبوس در مرز شلمچه و 100 دستگاه اتوبوس در مرز چذابه مستقر شود تا نسبت به جابه جایی مسافران اقدام کنند.

بهرامی نیا گفت: ناوگان حمل و نقل مسافری خوزستان با تمام توان، آماده خدمت رسانی به زائران است تا آن ها بدون هیچ مشکلی به کشور بازگردند.

وی در خصوص کرایه این اتوبوس ها عنوان کرد: کرایه جابه جایی زائران از مرزهای زمینی خوزستان طبق نرخ اعلام شده از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است و بیشتر نخواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی 400 دستگاه اتوبوس برای جابه جایی زائران در شلمچه و چذابه

پیش بینی 400 دستگاه اتوبوس برای جابه جایی زائران در شلمچه و چذابه