مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 11:302021-09-28سياسي

محیط گردشگری استان کرمان در حال توانمندسازی است/ آینده گردشگری استان روشن است


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان به تبیین ظرفیت های گردشگری کرمان پرداخت و گفت: ظرفیت های گردشگری استان کرمان نیاز به تقویت دارند و باید باغ شاهزاده ماهان، - ایسنا/کرمان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان به تبیین ظرفیت های گردشگری کرمان پرداخت و گفت: ظرفیت های گردشگری استان کرمان نیاز به تقویت دارند و باید باغ شاهزاده ماهان، موزه ها و محورهای گردشگری استان را توانمندسازی کنیم تا بتوانیم از این ظرفیت ها استفاده لازم را ببریم.

فریدون فعالی ظهر امروز ششم مهرماه در دومین روز هفته گردشگری و در حاشیه افتتاح پروژه های گردشگری کرمان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در هفته گردشگری 16 پروژه شامل شش دفتر خدمات مسافرتی، چهار هتل، سه واحد بوم گردی، یک سفره خانه و یک اقامتگاه سنتی و یک مجتمع گردشگری با حجم سرمایه گذاری 70 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

وی میزان اشتعال زایی این پروژه ها را 147 نفر اعلام کرد و افزود: حدود 5 میلیارد و 900 میلیون تومان تسهیلات برای این 16 پروژه پرداخت شده و شایان ذکر است که حجم بیشتر سرمایه گذاری، آورده سرمایه گذاران است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با ابراز خرسندی از افتتاح چنین پروژه هایی در ایام کرونا گفت: با وجود محدودیت هایی که کرون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محیط گردشگری استان کرمان در حال توانمندسازی است/ آینده گردشگری استان روشن است

محیط گردشگری استان کرمان در حال توانمندسازی است/ آینده گردشگری استان روشن است