مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 10:502021-09-28اجتماعي

تنها دانشگاه دولتی در قیروکارزین تعطیل شد


دانشگاه پیام نور واحد شهرستان قیروکارزین تنها واحد دانشگاه دولتی این شهرستان نوپا به دلیل بی اعتنایی مسئولان و ضعف مدیریت دانشگاه تعطیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، یکی از راهبردهای موثر در جهت تقویت کارکرد شهرها در سطح ملی و منطقه ای، توسعه آموزش عالی و تقویت نقش دانشگاهی شهرهای کوچک است تا با استفاده از پتانسیل ها و قابلیت های آموزش عالی در امر آمایش سرزمین، با کاهش نابرابری سرزمینی و هویت بخشی به شهرهای کوچک، با ایجاد شهرهای دانشگاهی گامی موثری در جهت تقویت نقش دانشگاهی این شهرها برداشته شود.

دانشگاه پیام نور مرکز شهرستان قیروکارزین تنها دانشگاه دولتی این شهرستان نوپا، به دلیل بی توجهی مسئولان دانشگاه پیام نور فارس و این شهرستان تعطیل شد.

این واحد دانشگاهی توسط مردم و مسئولان این شهرستان در سال 86 با هفت رشته ریاضیات کاربردها، اقتصاد، جامعه شناسی، جغرافیا، حسابداری، علوم ورزشی و مترجی زبان انگلیسی، راه اندازی که در سال پیش با 30 دانشجو و هم اکنون به تعطیلی ختم شد.

طبق دستورالعمل طرح آمایش آموزش عالی، واحدهای دانشگاه پیام نوری که کمتر از 250 دانشجو داشته باشند، باید تعطیل شوند و دانشگاه پیام نور قیروکارزین نیز در سال پیش با داشتن 30 دانشجو  مشمول این قانون شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها دانشگاه دولتی در قیروکارزین تعطیل شد

تنها دانشگاه دولتی در قیروکارزین تعطیل شد