مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 10:352021-09-28سياسي

سازمان همیاری پشتوانه بزرگ عمرانی در توسعه یزد است


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: این سازمان، پشتوانه بزرگی برای مدیریت استان به ویژه در حوزه عمرانی است.

- ایسنا/یزد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: این سازمان، پشتوانه بزرگی برای مدیریت استان به ویژه در حوزه عمرانی است.

محسن صادقیان امروز سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان که در سالن جلسات این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: با مدیریت خوب در دو سه سال اخیر شاهد تغییرات مثبتی در سازمان هستیم و استاندار یزد و معاونان استاندار از فعالیت های انجام شده در سازمان همیاری شهرداری های استان رضایت دارند.

وی این موفقیت را نتیجه تلاشهای همه کارکنان سازمان دانست و ادامه داد: امیدواریم با حضور مدیریت جدید در سازمان همیاری شهرداری های استان از همه پتانسیل ها و ظرفیت های سازمان در مسیر توسعه و آبادانی استان به نحو مطلوب استفاده شود.

صادقیان با قدردانی از زحمات و تلاش های ابوالقاسم محی الدینی مدیر عامل سابق سازمان همیاری، محمدرضا عظیمی زاده را مدیری توانمند، مسلط، متعهد و متخصص دانست و افزود: مدیرعامل جدید می تواند با سابقه بسیار خوب مدیریتی تعامل خوبی بین مسئولان استان با سازمان همیاری شهرداری های استان برقرار کند و شاهد این مهم در طرح اقدام ملی مسکن که سازمان در اجرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان همیاری پشتوانه بزرگ عمرانی در توسعه یزد است

سازمان همیاری پشتوانه بزرگ عمرانی در توسعه یزد است