مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 09:352021-09-28اجتماعي

اعزام 100 دستگاه اتوبوس مسافری از آذربایجان شرقی به مرز مهران


ناوگان حمل ونقل عمومی مسافری آذربایجان شرقی برای جابه جایی زائران اربعین حسینی به استان تعداد 100 دستگاه اتوبوس به مرز مهران اعزام کرد.

- ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی ظهر امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: طبق اعلام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مبنی بر بازگشت زائران اربعین حسینی به کشور از طریق مرز زمینی مهران با هماهنگی های به عمل آمده با انجمن های صنفی شرکت ها و مؤسسات حمل و نقل مسافری استان آمادگی لازم برای تخصیص تعداد موردنیاز ناوگان مسافری استان برای جابه جایی زوار استان انجام و100 دستگاه اتوبوس به این مرز اعزام شد.

اورجعلی علیزاده گفت: تیمی متشکل از کارکنان این اداره کل نیز برای نظارت بر نحوه خدمات رسانی ناوگان حمل و نقل به زائران به پایانه مرزی شهید قاسم سلیمانی مهران اعزام شده اند.

وی سپس ادامه داد: همچنین تاکید و نظارت بر حضور و عملکرد مؤثر مدیران فنی برای کنترل اجرایی و فنی ناوگان و ارتقای ایمنی، نظارت بر مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی برای ارائه خدمات بهتر به زائران و حضور فعال گشت های راهداری در مسیر تردد این ناوگان از دیگر اقدامات انجام یافته برای ارتقای ایمنی تردد زائران توسط این اداره کل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 100 دستگاه اتوبوس مسافری از آذربایجان شرقی به مرز مهران

اعزام 100 دستگاه اتوبوس مسافری از آذربایجان شرقی به مرز مهران