مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 08:552021-09-28اجتماعي

اجرای طرح پیشگیری از اعتیاد در روستاهای مرزی سربیشه


سرپرست جمعیت هلال احمر سربیشه از اجرای طرح «پیشگیری از اعتیاد» در روستاهای مرزی با همکاری اداره بهزیستی این شهرستان خبر داد.

- اجرای طرح "پیشگیری از اعتیاد" در روستاهای مرزی سربیشه ایسنا/خراسان جنوبی سرپرست جمعیت هلال احمر سربیشه از اجرای طرح پیشگیری از اعتیاد در روستاهای مرزی با همکاری اداره بهزیستی این شهرستان خبر داد.

غلامرضا ثانی، امروز سه شنبه 6 مهر در جمع خبرنگاران گفت: این طرح با همکاری اداره بهزیستی شهرستان سربیشه در راستای ارتقای سلامت جامعه و دفاع از ارزشهای انسانی در 10 روستای مرزی این شهرستان از ابتدای مرداد ماه سال جاری اجرایی شده است.

سرپرست جمعیت هلال احمر سربیشه آموزش را مهم ترین اقدام عملی برای پیشگیری از گرایش به مواد مخدر دانست و ادامه داد: چهارشنبه هر هفته با هدف فرهنگ سازی در خصوص پیشگیری از مصرف دخانیات در قالب این طرح مباحثی از جمله معرفی کیف مواد مخدر، معضلات و مضرات انواع مواد مخدر، آسیب های جسمی و روانی مصرف انواع مواد مخدر، مهارت های زندگی و استحکام خانواده به فراگیران در روستاهای این شهرستان ارائه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه تا کنون 545 نفر از آموزش های این طرح بهره مند شده اند، یادآور شد: همچنین برپایی نمایشگاه عکس با موضوع مواد مخدر و آثار سو مصرف این مواد با هدف افزایش آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح پیشگیری از اعتیاد در روستاهای مرزی سربیشه

اجرای طرح پیشگیری از اعتیاد در روستاهای مرزی سربیشه