مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 08:102021-09-28سياسي

راه اندازی مرکز رشد و حمایت از استارتاپ ها با محوریت اربعین


با فرا رسیدن اربعین حسینی مرکز رشد و شتابدهی سفیر با هدف حمایت از ایده ها و استارتاپ ها با محوریت اربعین در حوزه های سبک زندگی آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، همزمان با فرارسیدن اربعین حسینی، قرارگاه جهادی امام رضا (علیه السلام) اقدام به راه اندازی مرکز رشد و شتابدهی سفیر با هدف حمایت از ایده ها و استارتاپ ها با محوریت اربعین در حوزه های سبک زندگی، خدمات و تولید و محتوا در بخش های بین الملل و کودک و نوجوان، امدادرسانی های اربعینی و گسترش فرهنگ و رفتارهای اربعینی در کشور نمود.

همچنین این شتابنده در روز اربعین حسینی ساعت 10 صبح در مسجد 72 تن میدان آزادی؛ با حضور سید مرتضی بختیاری ریاست محترم کمیته امداد امام خمینی (ره)،مهدی مسکنی دبیر قرارگاه جهادی امام رضا (ع)، ناصر امانی عضو شورای شهر تهران، و آقای بشارتی افتتاح گردید.

از تیم های مورد حمایت این شتابدهنده می توان رادیو نینوا، (فعالیت در حوزه تولید و محتوای صوتی و پادکست)،اپلیکیشن فانوس، دستیار هوشمند اربعینی، (فعالیت در حوزه خدمات رسانی به زائرین اربعین) همچنین رویش فیلم، (فعالیت در حوزه تولید و محتوای کودک و نوجوان و بین الملل) را نام برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مرکز رشد و حمایت از استارتاپ ها با محوریت اربعین

راه اندازی مرکز رشد و حمایت از استارتاپ ها با محوریت اربعین